Nejčastější dotazy
Přidal jsem do košíku větší počet lahví, než chci objednat, a nevím jak jejich počet změnit. Poraďte mi, prosím.
V případě změny počtu lahví objednaného vína musíte nejdříve zobrazit obsah košíku. Požadované množství vepište do příslušné kolonky v řádce konkrétního produktu a potvrďte kliknutím na šipku za počtem kusů.
Nejde mi odeslat objednávka, co dělám špatně?
Ověřte následující kroky:
- máte vyplněna všechna povinná políčka včetně zaškrtnutí souhlasu s obchodními podmínkami?
- máte ve svém prohlížeči zapnuté cookies?
Pokud i nadále přetrvává problém s objednáním, kontaktujte nás na adrese info@osobnivinoteka.cz.
Je pro provedení objednávky nutná registrace a pokud ne, jaký má smysl?
Pro provedení objednávky není registrace nutná. V nejbližší době připravujeme věrnostní systém pro registrované uživatele, kteří budou moci využívat možnosti čerpání odměn za provedené objednávky.
Mám slevový kupón, ale nevím jak jej použít.
Kód slevového kupónu můžete vložit do kolonky Slevový kód v 1. kroku objednávky.
Mám slevový kupón, bohužel jej systém odmítá. Proč?
Ověřte následující kroky:
- neskončila platnost kupónu?
- nebyl již kupón využit?
- pokud má kupón hodnotu uvedenou v Kč, není hodnota slevy vyšší než hodnota nákupu?
- souhlasí kód kupónu, který jste vepsal/a s kódem, který máte k dispozici?
Pokud i nadále přetrvává problém s kupónem, kontaktujte nás na adrese info@osobnivinoteka.cz.
Objednal jsem si několik vín s výběrem osobního odběru. Zatím mi nepřišla odpověď, zda jsou vína připravena k vyzvednutí. Co mám dělat?
Pokud máte od nás zprávu, že zásilka byla odeslána a nemáte žádnou od Uloženky, kontaktujte nás a my zjisíme, kde se objednávka toulá.